NASZA OFERTA

DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA
Kompleksowa ocena stanu emocjonalnego i rozwoju poznawczego dziecka. Pomaga zidentyfikować przyczyny niepokoju, trudności w komunikacji lub niskiej motywacji, aby dobrać indywidualny program wsparcia psychologicznego.
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
Analiza poziomu umiejętności akademickich dziecka: czytanie, pisanie, liczenie, myślenie logiczne. Identyfikujemy przyczyny trudności w nauce i udzielamy zaleceń w celu osiągnięcia sukcesów w szkole.
Diagnoza logopedyczna
Ocena rozwoju mowy dziecka: mowa dźwiękowa, umiejętności leksykalno-gramatyczne oraz rozumienie mowy. Pomaga zidentyfikować problemy, takie jak zaburzenia wymowy, opóźnienie rozwoju mowy, i opracować plan korekcji.
Diagnoza ADHD
Kompleksowa ocena zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z wykorzystaniem nowoczesnych metod. Obejmuje analizę cech behawioralnych, poziomu koncentracji uwagi, impulsywności i nadpobudliwości. Jednym z kluczowych narzędzi jest komputerowa diagnoza MOXO (zmodyfikowany test ciągłej wydajności), naukowo uzasadniona metoda, która pozwala obiektywnie zmierzyć wskaźniki kontroli poznawczej, stabilności uwagi i szybkości reakcji. Pozwala to nie tylko zidentyfikować cechy funkcjonowania układu nerwowego, ale także opracować spersonalizowane strategie korekcyjne.
Diagnoza dysleksji (trudności w nauce)
Specjalistyczne badanie w celu wykrycia dysleksji i innych zaburzeń związanych z nauką. Pomagamy zrozumieć, dlaczego dziecku trudno opanować czytanie lub pisanie, i dobieramy skuteczne metody korekcji.
Diagnoza systemu sensorycznego
Badanie pracy integracji sensorycznej dziecka. Zidentyfikujemy, jak dziecko postrzega i przetwarza informacje z narządów zmysłów, aby poradzić sobie z nadwrażliwością lub niewrażliwością oraz poprawić adaptację do otaczającego środowiska.
Zajęcia korekcyjne
Kompleks zajęć mających na celu rozwój i przywrócenie funkcji poznawczych dziecka (pamięci, uwagi, myślenia) oraz poprawę regulacji emocjonalnej. Podczas zajęć stosowane są gry, ćwiczenia i specjalne metody stymulujące pracę mózgu. Indywidualne podejście pozwala skutecznie radzić sobie z trudnościami w nauce, zachowaniu i adaptacji.

Prowadzimy stymulację móżdżkową metodą Franka Belgaua – innowacyjną metodą, której celem jest rozwój koordynacji, uwagi, pamięci i umiejętności szkolnych poprzez ćwiczenia równoważne. Podstawą metody jest naukowe uzasadnienie roli móżdżku w regulacji procesów poznawczych i motorycznych.
Podczas zajęć dzieci wykonują specjalne ćwiczenia na desce do balansowania, łącząc je z zadaniami na koordynację ruchów, koncentrację i percepcję słuchową. Taka stymulacja aktywizuje współpracę między półkulami, poprawia integrację sensomotoryczną i wspomaga harmonijny rozwój układu nerwowego. Metoda jest szczególnie skuteczna dla dzieci z ADHD, dysleksją, zaburzeniami koordynacji oraz innymi trudnościami w rozwoju.
Oferujemy zajęcia indywidualne oraz grupowe. Dzieci do zajęć grupowych dobierane są diagnostycznie.
Rozwój inteligencji emocjonalnej
Zajęcia grupowe oparte na współczesnych badaniach z zakresu psychologii i neuropsychologii. Ich celem jest kształtowanie u dzieci umiejętności rozpoznawania i zarządzania swoimi emocjami, rozumienia uczuć innych ludzi oraz efektywnej współpracy w grupie. Poprzez gry fabularne, dyskusje i specjalnie opracowane ćwiczenia dzieci rozwijają empatię, samoregulację i adaptację społeczną. Zajęcia odbywają się w wspierającym środowisku, co sprzyja nie tylko rozwojowi emocjonalnemu, ale i osobistemu.
Zajęcia z rozwoju funkcji psychologiczno-pedagogicznych
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w nauce – to indywidualne lub grupowe spotkania, mające na celu rozwój umiejętności poznawczych i szkolnych. Psycholog-pedagog pomaga dziecku radzić sobie z trudnościami w czytaniu, pisaniu, liczeniu, rozwija pamięć, uwagę i myślenie logiczne. Zajęcia odbywają się w formie zabawy, z wykorzystaniem metod mających na celu zwiększenie motywacji i pewności siebie.